rumah pelik ?

 HAHAHAHAHA~!! apa jenis rumah laa yg diorang bina nih...nampak pelik semacam jaa ?...lain dari yang lain gi tuu...hehe....tapi x dinafikan owg yg bina rumah ni nmpak cam berseni jaa kan? betoi x ?....tapi ada gak sesetengah umah tuu nampak cam x stabil jaa n rasa takot jaa nak msok ! ...apa2 pun aq mmg tabik r ngn diorang sbb dapat wat something yg owg lain x pernah wat...


 kesian ! rumah ni da terbalik ekk...
nampak macam nak runtuh jaa umah ni....
wat rumah dalam tasik ...hurm ! fantastic !!
 rumah apakah ini? xdapat diteka....warnanya pun pelik...macam warna lembu jaa..hehe
 warna umah nii cantik ! i like it !!
 bentuk apa ini? nampak macam owg yang pakai topi pun ada...


waa ! unik sekali !..mavam UFO laa ...








dalam bnyak2 umah..aq paling suka yg nih... ! unik kan ?..wat rumah dalam ais...law ais tuu lebur,,sendiri tanggung lah yeee...

2 comments:

honeyz damia said...

weyh, picx kat cs mne?? aq nk.. huhu

Purply Qielah said...

da lam fb ..