abis suda citer nora elena .. huk4

hurm ..... :(  ari nih aku dapat lepak ngan geng2 family of busukk !.. lepak kjap jer sebab adek cuk kalut nak balek awai ! ...

pastuu aku jumpak ngn kwan aku nih .. dia mai skolah ... skrang dia da form 6 ... namanya x nak mentioned laa ... dia mai sbb da urusan pa tak tau ... tapi serius nak gtaw muka dia skrang nih da bertambah comey ! cam korea ! besa r bdak cina ,, tmbah celak ckit pun da comey ...bila tgok muka dia tadik kan ,, teringat kat nichkhun .. automatik ! .. dgn muka nak dekat sama,, rambut pun lebih kurang jaa ...

dia nmpak aku tadi ,, dia snyum kot ... hehe ..serius aku cakap .. comey ! .. . xcted nih !! .. nyaris2 nak cair jaa nih .. hehe ..stop2 .. x maw puji bnyak2 ...(besa laa aku suka mnggdik x tntu pasai :D)


aku terlupa pulak yg ari nih last citer Nora Elena .. law tau comfirm x maw balek petang ... cuma dapat tgok stengah jam jaa.... tapi ok laa sbb citer tuu eppy ending  .. comey anak dia ...





lepas nih kena tgok balik laa kat youtube part2 yg daa tertinggai tuh ...



No comments: