kita jeles lah .. !

assalamualaikum ....

alalala aku nih jeles pasai pa pulak ? ... huhuhu ~ ...hurm ..... aku .................................................................


nak citer ke tak nih ? erm ! .. sat gi kata aku gila publisiti laa pulaak ~ ngok nget betol aku nih ,,, mengalahkan artis jaa .. hehe ~

agak2 aku jeles pasai pa ekk ?? .. jap2 ! aku terdengar sora sumbang yang kata aku jeles pasai bf nih ... ! Uish ! .. aku tampor kang !! Dush ! Dush ! ... memandai jaa dia wat crita noh ... rilex dulu - tarik nafas dalam2 .....

0keyh2 .. sekarang aku nak citer 'punca' aku jeles nih ... tadi kan aku terjumpak .............................. terjumpak ........................... terjumpak .................... hehe ... rilex dulu,, cek nak main2 jap ... actually aku banyak belog yang menarik perhatian aku... sume cumel2 belaka ... nih laa sebabnya aku jeles ! ... belog diorang LEBIH cute dari belog kecil-kecilan aku nih ! nih yang nak tacing nih ... ! -{ cam budak2 gi nak tacing2 pulak } ... tapi ibu aku kata : kita kena laa bersyukur dengan apa yang kita ada ,, dan jangan sesekali cemburu dengan kelebihan orang laen ..

aduss - terkena balik .. !

No comments: