wedding ceremony !

assalamualaikum ...

law sebut pasai wedding ceremony nih , mesti kita akan terbayang pasai owg kawen kan ? .. betoi x ?..tajuk kali nih bukan pasai aku yg nak kawen ... haha ! tapi pasai kenduri2 kawen yg baru aku p beberapa ari lepas ...

sebab pa aku suka p kenduri kawen ekk ? ..hurm.... rasanya sbb time tuu laa kita dapat 'melaram' n 'cuci mata'..hehehe...besa laa tuu,, time ceni jaa boleh nak melaram pun,,kat sekolah x boleyh .....law melaram kat sekolah.,,comfirm kena halau dgn cg disiplin ..hahahaha !..


rituu aku da g kenduri kawen kat dewan kebajikan masyarakat... (pandai2laa teka tempat tuu kat na)..kenduri nih pihak sekolah aku da sponsor cikit2,,sbb tuu laa aku ngn beberapa kawan aku yg len kena p jugak....juz pegang bunga manggar dengan bunga telur jaa pun ...

dekat dalam dewan tuu diorang hias cantik dgn wrna merah+putih+purple...nanti bila time aku pulak,, aku nak tema wrna purple+pink+hitam+merah (haha ! nak mnggedik plan siap2)..pastoo wat kat Hotel Seoul plak tuu...{mula berangan jap}..baru best ! ...hurm betul betul betul ( kata upin dgn ipin)...
apa2pun nii juz perancangan awal untuk masa depan jaa ..selebihnyaa biar Allah yg tentukan..he3...


lepas tuu aku tgok pengantin plak pkai baju wrna purple...hurm cantik cantik cantik ...
baju pengantin pompuan tuu cantik giler ! ..cg najah gtaw yg pengantin pompuan tuu doktor n pengantin laki tuu pulak polis.. 0k laa tuu.. perfect match !

masa time tengah berjalan nak bawak pengantin msok lam dewan tuu,,ada 1 incident berlaku...(bukan kemalangan kereta ker apa ker)...tp da kawan aku nih,,dia da wat something yg agak memalukan...hehehehe ... x maw laa citer aib owang... law x silap aku,,ari tuu dlam msa 3 jam jaa kami suma mkan 2 kali kot...bnyak jugak yg kami mkan..

so,,masa cuti nih kan bnyak kenduri kawen,,jom pakat2 pegi serbu umah yg da kenduri,, x rugi pon law pegi...he3 !..

2 comments:

RIDHWAN ZAYADI said...

bw + follow
follow back at myateng.blogspot.com

Qilah Khunnie said...

ok2 ..da follow