nak wat statement macam dina jugak !!

assalamualaikum ...


dina yang aku maksodkan nih ,, bukan dina malaysian idol tau !! .. nih kawan aku laa .. hehehe .. tidaknya nak letak laa gambar dia sekali , tapi tak jadik laa .. bukan apa ,, dina nih comey !! sat gi suma budak2 busuk kat sini terpikat dekat dia pulak ! huhuhu ~~ jeles ! ...  { tak dak makna aih nak jeles .. he3 }..


aku tertarik dengan statement dia kat facebook dia nih !! begini bunyinya :~


     ' aku tadak couple dengan sapa2 '
     ' aku tadak skandal dengan sapa '
                        dan 
     ' aku tadak suka dengan sapa2 '
                  got it ?? ... !


hehe ~ lebih kurang laa kot bunyinya ... sapa2 yang ada fb dia boleh laa tengok aku ada ' like ' dekat situ .. hahaha !! yeah ! dina !! aku sokong ! ....

lagipun aku pun boleh dikatakan senasib dengan dia jugak ... kalau cakap pasai suka tuh ,, bohong laa kan ... aku suka Nichkhun tuh ! .. dia pun minat gak korea2 nih .. takkan dah tak suka kan ?? .. maybe maksod dia untuk budak2 melayu kot .. yang pasai skandal tuh pun betoi gak dengan aku (berbalik dengan statement dina tuh ) .. tapi malangnya kawan2 aku especially zana suka carik skandal dekat aku ... sorang pun aku dislike !! ... huhu ~ suka hai dia jaa kan ... tak dapat permit dari aku pun ... aku buat skandal dengan bf dia baru dia tau kan .. hik3 ...

naseb jaa dia tak skandalkan aku dengan mamat bangla .. kalau tak !! hurmmm ....

tapi kalau dia skandalkan aku dengan mamat korea !! mesti korang boleh bayangkan betapa gedixssnyaa aku nanti !! ( terloncat-loncat apa ! ) macam monyet dapat choki~choki lagaknya .. betoi tak peribahasa aku nih ?? ciptaan sendirik tau !! jangan main~ main ... 

No comments: