rahsia di sebalik lagu nih .....

assalamualaikum ...

1stly ,, aku nak bagi tau kat sini yang entry yang aku bakal tulis nih boleh dikatakan agak jiwang n sedeh jugak laa .. ( tak la jiwang sangat pun ) ... niat aku just untuk sharing only ... sapa2 yang dah rasa tak tahan nak muntah tuh ,, baik tak payah baca n gi maen jauh2 k ... ^___^


korang perasan tak lagu belog aku nih ? ... kalau laa korang perasan kan ,, dulu lagu belog nih deret lagu korea jaa kan ? .. tapi tetiba jaa boleh tukaq jadik lagu melayu yang jiwang nih ...
lagu apa ? hurm ..... lagu nih laaa .....






p/s : tapi lagu nih x penuh laa .. nanak carik sendirik kat youtube .. hehe ~


ok .. actually da benda yang terjadik sebenaqnya yang membuatkan aku tukaq dari lagu korea ke lagu nih ... nih bukan bererti yang aku da tak minat korea k .. lagipon masa 1st time aku dengaq lagu nih ,, memang sebak giler ! ( 1st jadik lagu nih kot ! ) .. maybe ada kena mengena dengan aku jugak ... okeyh .. nih cek nak citer laaa ....






citernya beginih ,,.... dulu aku pernah rapat dengan sorang mamat nih ... dalam penghujung taon lepas kot ! ... dia nih laa yang selaloo menjadi penghibur aku bila aku sedeh ,, dia jugak laa yang selaloo tolong aku bila aku susah ,,, n dia jugak ada tolong aku dalam pelajaran .. (susah nak carik laki cam nih dah sekarang nih ) ... kiranya ,, memang dia baik giler laa .. 

tapi semua yang best2 nih tak kekal lama .. samapai laa 1 hari dia bagi tau aku yang dia telah ter'suka' dekat aku ! .. time tuh memang aku rasa konfius giler ! lagipon aku da anggap dia sebagai kawan aku dah .. ! 


sejak ari tuh ,, memang aku macam try mengelak jaa dari dia .. aku takot nanti aku pun akan tersuka kat dia jugak n aku tak nak dikecewakan macam sebelom nih .. kalau dia hantaq mesej kat aku pun , ,, aku wat macam layan tak layan jaa ...


lagipon aku nih memang suka reject orang ... hehe ~ dah banyak mamat2 yang kena reject dengan aku .. bukan aku perasan HOT ka ,, belagak ,, sombong n seangkatan dengan dia tuh ,, tapi nak wat cena dah hati aku belom terbukak lagi untuk couple dengan orang ... ( ceyh .. :P) .. aku tengok dorang nih pun macam tak ikhlas ja ,, baik tak payah kan !!




tiba2 jaa dalam tahun nih ,, aku dapat tau yang dia dah pindah .. dia dah tinggalkan aku ! .. so ,, sejak ari tuh memang aku rasa sedeh giler2 sebab dah tak dak kawan yang aku nak citerkan masalah aku .. n the most important aku rasa sejak dari tuh aku rasa hidup aku dah kosong + sunyi jaa .. aku jugak dapat rasa yang aku dah mula ter'suka' dekat dia ... huaaaa ! cena nih ??
tapi nasik dah jadik bubur ,, apa yang aku buat pun semuanya dah tak ada gunanya lagi .. !




   " padan muka hang qilah ! ,, dulu dia nak kat hang ,, hang juai mahal sangat ! .. :P "


adess ,, kalau laa aku dapat putar balik masa .. mesti semua nih tak akan jadik ... i'm really miss the time that we had spend together .. ! .. huhu ~ rasa menyesal pulak sekarang nih ... !


   apa2 pun aku harap dia dapat jumpak some1 yang lebih baik dari aku .. AMIN ~ !!


abg ngah says : ' patotnya orang pompuan jangan juai mahal sangat !! sebaiknya pilihlaa laki2 yang cintakan dia !! jangan kita yang cintakan laki2 tuh !! baru akan berkekalan !! ... 


orait ~ abg ngah ! .. lepas nih cek tobat laa noh .. tak baik wat dekat orang cenih n tak baik mainkan perasaan orang .. huhuhu ~ tobat2 .. !


4 him >> i'm really sorry 4 what i've done ! ...


 

No comments: