sesi bertangis-tangisan !




holla allz !! dah lama tak update belog nih .. dah seminggu rasanya .. hehehe ..
ari nih aku ada 1 cerita yang nak di sharing2 kan .. kan orang kata sharing is caring .. 

hari khamis ari tuh ada laa majlis khatam quran kat sekolah aku .. aku pun masok jer laa tadarus nih ( untuk tambah pahala kan bulan posa nih ) ... so dari pagi sampai dekat2 nak balik tuh ,, duduk laa kami dekat surau tuh .. 

masa time bio tuh ,, budak2 kelas aku pakat feeling2 habis ! sampai nangis2 .. maklumlah hari tuh ari last cikgu mira ngan cikgu asni mengajar kitorang .. dalam makmal cikgu mira suruh kami buat 1 bulatan .. nanti kami kena cerita laa apa yang kami suka ,, kami tak puas hati ka , ada dendam and suka kat sapa2 ka .. muka suma pakat sedih2 dah aku tengok .. tapi yang peliknyer ,, cuma aku jaa yang tak nangis .. hehe .. ( maklumlah anak sulong ,, kena hati kering cikit ) ~ ada kena mengena ka ?? .. aku boleh wat selamba badak jaa kat situ .. 

bukannya aku suka cikgu praktikal tuh tak mengajaq kitorang dah ,,.. aku suka sangat2 .. cara diorang mengajaq best .. buat kuiz laa ,, puzzle laa ,, eksperimen ,, cerita2 tuh semua ..tapi maybe aku tak pandai nak tunjuk kot perasaan aku time tuh .. ( acehh :P)

masa balik tuh ,, aku kena gerak awal sebab nak pegi rumah hazera lak .. maklumlah time tuh hujan lebat .. tak sempat laa nak join sesi beramah mesra dengan cikgu mira kat makmal fizik .. masa balik tuh ,, dan lagi jumpak cikgu asni mintak maaf apa semua tuh ..  

lepas tuh ,, aku , zana dengan zera balik redah hujan kot !! series best ! lama tak rasa main hujan nih .. hehe ~ yang along pulak dok kata aku macam budak2 ,, dok main hujan .. menyibok jaa dia ..
sampai2 kat ruma hazera tuh memang basah lencun gila2 laa .. nasib aku bawak baju spare .. dekat umah dia tuh ,, terjumpak laa jibam dia .. mak aihh  ! besaw gila ! macam anak rimau jaa .. heee ~

jibam dia pun ada fb gak .. tengok laa ,, kucing zaman sekarang pun dah maju .. ! .. jibam dia baik gila ngan aku ,, belai2 cikit jaa teros tidoq ! .. wuhuu ~ !! .. lepas dok main jibam tuh + main hujan tadik = selsema laa pulak aku .. aduyaii .. ! 

dekat rumah dia tuh ,, aku dan lagi on9 sebelum nak gi bazaar .. aku on9 jaa sambil dok bukak lagu korea .. hehe ~ yang zana dengan zera dok sebok2 make up dengan lilit tudung pa kebenda tak tau ...

 dekat bazaar tuh pulak ,, terjumpak laa aku dengan si isham nih .. haha ! dia beli banyak gila ! .. pastuh jumpak lydia pulak .. heee ~ tapi ari tuh ,, best laa dapat gi jalan2 ngan cik zana n cik zera nih .. maklomlah zera nih liat bebenor bila nak ajak keluaq !! haha !










cikgu mira .. ! .. suka belajar bio dengan dia .. tambah2 bila cikgu pasang lagu korea dalam kelas .. heee ~ cikgu mira banyak buat cerita dengan kitorang .. lepas tuh sapa yang dapat jawab soalan dia dapat ' ikan ' .. sampai sekarang nih ,, aku cuma dapat 3 ekor ikan jer .. hehe ~ 





cikgu asni .. ! suka belajar sejarah dengan dia ! .. banyak main kuiz ,, puzzle laa .. yang paling bagi takut tuh ,, bile kena bentang tajuk piagam madinah ! haiyo .. ! nasib boleh jugak aku dengan kawan2 aku bentang tajuk tuh .. 

No comments: