sim kad mati !!

assalamualaikum ...


Aarghh !! bengang bin bengong giler nih !! .. sim kad aku mati ... bukan aku bunuh dia ekk ? cuma aku tak bagi dia makan jaa  ( salah aku jugak ! ) hehehe ~ tak bagi makan tuh ,, maksod dia tak buh topup lar .. selaloonya aku keja kebas fon ibu aku jaa .. tuh yang malaih cikit .. grrr .. yg fon aku tuh just guna untuk mesej orang2 tertentu jer laaa .. !



adess .. kena pakcik2 tuh hantaq mesej tanya pasai homework nih ,, cena pulak tuh .. herr .. lupa nak gi tau kat pakcik2 tuh lagi .. setakat nih cuma zana , zera dengan atie jaa yang tau pasai kematian sim aku nih .. yang lain nanti lar bila aku dah beli nombor lain ..huhuhu ~ banyak kenangan laa dalam nombor tuh ... ! macam2 jenis orang ada !! .. grrrrr .. sedeh2 !! ...

2 comments:

Einaz Shah Rizal Thomas said...

salam .
haiy .
ni 1st time einaz singah belog ni .
selmat menjalani puasa yang k5 ;D

Purply Qielah said...

wsalam .. slamat berpuasa jugak !