3 gol dalam masa 5 minit !

oh yeah ! aku tabik spring dekat pasukan Bahrain semalam .. tapi itu tak bererti yang aku nih pengkhianat ! pembelot ! dan seangkatan dengannya .. aku just kagum jaa tengok diorang boleh ambik masa 5 minit untuk jaringkan gol ..  waaaahh ! :D 



aku rasa punca Malaysia tak menang tuh sebab : 

- kawasan pertahanan tuh nampak macam tak berapa kuat sangat ..
- pasukan Malaysia nampak ralit ( leka ) sikit ..
- maybe diorang dah rasa selamat kot sebab awai-awai tuh kan Malaysia dapat 2-0 ..
- pemain Malaysia yang best-2 cedera pulak ! ..

actually aku sedeh gak nih sebab Malaysia kalah dengan Bahrain .. hisy ! , tak boleh jadik nih .. hope after this pemain Malaysia dapat memperbaiki corak permainan dengan pertahanan diorang .. !

p/s : kawan aku cakap dia jumpa Badrol Bakhtiar kat Tesco .. ( aku jeles nih ) .. kan bagus kalau Badrol main ,, tapi sayang , dah terlebih umur laa pulak .. huhu ~ 


No comments: