eksperimen cacing !


nak dijadikan cerita kemarin waktu bio , kelas kitorang ada buat eksperimen biologi pasai locomotion dekat earthworm nih . so , kitorang terpaksalah gunakan cacing untuk ujikaji nih . 

p/s : kepada sapa sapa yang geli tuh , baik tak payah baca nahh :)

dulu tidaknya nak buat eksperimen katak ! tapi tak jadi sebab bahan tak cukop . alih alih dapat buat eksperimen cacing pun jadi lahh . masa buat eksperimen tuh , teacher cakap sapa sapa yang geli tuh , boleh lahh pi dok jauh jauh . padahaii teacher pun geli jugak ! XD



lebih kurang ahh cacing nihh . 

lepas dah amik sorang sekor cacing tuh , kitorang pun tengok ahh pergerakan dia guna kanta pembesar . 
waaa ! cacing kitorang punya group comey kot . aktif pulak tuh ! group group lain semuanya macam pemalas jaa , tapi yang kami punya cacing aktif giler + suka melawan . pegang sikit , mula ahh , dia nak terlompat lompat . 

tapi bila kumpul balik semua cacing tuh , nampak macam mee goreng pun ada . heheheheh 


jangan dok geli makan mee pulak lepas nih , aku punn buat taktau jaa . 

1 comment:

❖ Syaa ❖ said...

Termuntah kot kalau yang dok makan mee tu ahahaha