kena ajaq kawad /:


tadi kat sekolah ada koko . pastuh memandangkan ajk-2 semua ada kawad protokol apa ntah . so , tinggai aku dengan geng-2 aku jaa ahh . 

pastuh teacher thana keja dok naik nama aku jaa lahh . yang kangeswary tuh ajk form 5 dia tak kacau . tapi aku yang takdak apa apa jawatan nih dia dok panggil . pastuh time nak tulis nama tuh , dia bagi amanah kat aku suruh budak-2 form 5 tulis nama . last-2 tuh , aku yang kena sound sebab tak bagi budak-2 cina tuh tulis nama . padahai depa tuh budak form 1 . teacher tanya pun depa buat taktau . maklom ahh tak reti bahasa melayu .ex ( budak peralihan) last-2 aku yang kena marah . series malu kot .Monkey Icon haiiii , nama aku jugak  yang naik . dah ahh budak-2 jpam ngan pengakap da sekali time tuh . 

memang spoil gak mood aku time tuh . pastuh kena ajaq budak-2 kawad pulak Monkey Icons. nama aku jugak yang naik . haaaaaaaaaa . aku dah kata tak reti kawad , dia suruh jugak . ok . aku ajaq ahh apa-2 yang aku reti macam senang diri , sedia , hentak kaki , and macam-2 gi ahh . naseb kanges tolong aku jadi tukang wat demo .untung aku ingat gi cena kak syahirah ajaq kawad dulu . 

aku bagi koman pun dan gi dok gelak-2 kott . tapi takpa ahh bukan teacher nampak punn . tapi yang tak best tuh aku pilih tempat tak strategik . capital N ada dekat jaa dengan tempat aku ajaq budak-2 tuh . adoiii masalah . dok usha pelik boleh .Monkey Emoticon  pastuh dok gelak-2 , maklom ahh aku bagi koman tuh ikot suka hati aku jaa  . tapi , aku tak kesah sangat pun . asalkan depa paham sudah .  


No comments: