orang rajin pun salah >:(


holla holla . berapa hari dah ek aku tak update blog ? rasa macam dah seminggu jaa . by the way , sekarang aku dah berjaya meminimakan bukak facebook . wahhh ! octove aku dah tak bukak seminggu lebih dah . 

sekarang nih pun , aku dah merajinkan diri pergi library nuhh . kalau tak , cuma hari yang aku bertugas jaa baru nampak batang hidung aku nihh . nama jaa pengawas library . hekhek . :)
tapi kann , ada jugak orang dok tegur tegur aku , apa pasai rajin sangat dok study study nih ? buang tabiat ka apa ? tapi aku wat derk jaaa . kalau ikotkan hati , nak jaa aku jawab ' hoi ! aku nak SPM lahh ' , sibok ja orang nak rajin ke tak . aku yang nak SPM nih . huih . 


aku kalau boleh , nak sangat sangat dapat result macam akak nih . dan kalau boleh lagi baik dari dia ! haha ! tamak sangat aih . :)
dulu , aku pernah sembang sembang dengan akak nih , dia kata dia makan nasi jaa . takdak aih makan kismis , badam and so on tuh . tapi dia cakap dekat rumah dia rileks jer lahh sebab homework dia buat siap siap kat sekolah . maybe sebab  dia pi tuisyen semua subjek sama kott . 
sebab tuh laa sekarang nih , aku kalau boleh nak siapkan homework aku dekat sekolah jaa . dekat rumah boleh tidoq ! hehehehe zzzzzzzzzzzzzzzz :P


No comments: