jaga tepi kain sendiri sudahh .


wahhh . lama tak hingaq hingaq kat blog nih . maklumlahh sekarang tengah dok busy busy buat folio akaun . yang lain ok jaa , tapi tuh haaaa , imbangan duga terselaras tuh ,  takmau balance belance jugak . tapi alhamdulillah semua dah balance pun tinggai PP and KK lepas tuh taip dan siap . aku rasa tak sampai sebulan pun . nasib baik lahh cikgu najah keja buat extra class untuk kami kami nih . 

baru baru nih kan , kawan aku nih suruh aku pi sound mamat yang tak paham bahasa melayu yang keja dok kacau hidup dia tuh . actually , aku kalau boleh malas nak campur hal orang nih . bukan ada kena mengena dengan aku . sat g tak tolong , kata aku tak prihatin lahh apa lahh . kalau aku tolong pulak , sat g aku yang gatai gatai pi tempah musuh . haaaaaaaaaaaaaaaaa . mentang mentang lahh aku kasaq sikit , kerja jahat jahat jaa , nak suruh aku ekk . boleh tension hidup aku kalau macam nih , dok dengaq masalah orang jaa . tapi aku nak ikot cakap zera lahh , kena selfish sikit . 



aku kalau boleh , malas ahh nak menjaga tepi tepi kain orang . masing masing pun dah besaq kan , dah ada akai tuh , pikiaq lahh sendiri . takkan nak orang lain tolong kot hal peribadi pulak tuh . sesekali try lahh berdikari sama . kalau dah tau mamat tuh , tak reti bahasa melayu , pi melayan jugak buat apa . kalau aku , dah lama lempaq dalam laut bagi buaya makan . dapat pahala jugak aku , bagi binatang makan . :) 




No comments: