hari merentas taman .


semalam sekolah aku wat aktiviti merentas desa . padahaii bukan rentas desa punn , rentas taman dengan kilang ada lahh . HAHA :p . 

tidaknya kami 4 orang plan , nak lenggang lenggang . lepas tuh bawak cap , kipas atau payung lahh . maklumlahh tahun last kan . takkan kerja nak lari jaa tiap tiap tahun . boring lahh . siap buat perjanjian gi , sapa tinggai , kena luku kepala 10 kali . 

lepas tuh , tengok tengok cik zera tuh takmai pulakk . tidakk ,dia lahh excited semacam jaa . lepas tuh , waney pulak lari lepas ke depan . cehhh , lupa perjanjian . nak amik mata lahh tu . lepas tuh aku jalan jalan dengan nisah jap . tengok tengok atie pulak lepas depan , pi carik waney . haaaaa . aku jugak kena tinggai kat belakang sorang sorang . errrrr' . 

dekat simpang nak sampai sekolah tuh , cikgu suruh aku berhenti rehat jap . sebab dia tengok muka aku memang dah pucat . rasa macam nak pengsan pun ada time tuh . rehat dekat depan pagaq sekolah tuh pun ada lahh dalam 5 minit . tidaknya sebelum aku stop tuh , aku nampak syaz dengan kinah depan aku . depa dapat ahh nombor 60 lebih macam tuhhh . masa aku berhenti tuh pun ada lahh dalam 5 minit , lepas tuh aku bangun jugak ahh masuk dalam sekolah pening pening punn . nasib baik ada gi nombor . dapat jugak lahh nombor 90 pun . at least aku sumbang mata jugak untuk rumah sukan aku kan . 

time cikgu bagitau sapa winner tuh . haaaaa , bukan main excited lagi aku dok jerit . lepas tension lahh wei . :)
finaally , rumah sukan aku menang jugak ! hoyeahhh . excited gila , bila cikgu umum rumah satria menang . 

No comments: