SPM now :)


                                                              Assalamualaikum ...

waaa . masa dekat sekolah tadi . aku rasa macam tak percaya jaa yang aku tengah SPM sekarang . cepatnyaa masa berlalu . rasa macam baru semalam aku masuk form 5 XD

masa paper BM tadi pun bab karangan aku okay jaa . cuma bab kertas 2 tuh . tudiaa tatabahasa dengan sajak aku tak tengok punn . main belasah ja lahh jawab tadi . dengan soalan KBKK aku main jawab ikot suka hati jaa . harap harap betoii lahh apa aku jawab tuh .
apa apa punn , aku harap pemeriksa aku nanti jenis tak kedekut markah lahh . seriau jugak kalau kalau BM dapat B . nama jaa orang melayu .




tapi exam exam pun . aku jarang dah bukak FB , BLOG nih semua . sekarang dah aktif bertwitter balik . aku buat twitter pun tahun lepas . tapi dan lahh tweet lima enam kali , lepas tuh tak bukak teros . follower pun mat salleh mana entah , tak kenaii pun . tapi twitter nih aku rasa macam okay sikit . tak payah taip panjang panjang macam blog . lagipun aku tak suka tulis status kat FB , taktau pasai apa . sekarang nak cerita apa apa punn , kat twitter ja lahh ...

okeh . takmau cerita banyak banyak . bukan ada orang nak baca punn . bubye :)

No comments: