my future !!! ಠ_ಠ

                                                                         Assalamualaikum...

holla ! setelah sebulan lebih tak update blog . kini aku buat comeback :3 hewwww . gaya dah macam retis pulak nak buat comeback segala XD . tadi sebelum aku update blog nih , sempat jugak laa aku belek belek blog orang , pastuh compare kan blog diorang dengan blog aku . hmm . aku baru perasan yng blog aku buroks + comott gilaa . dah lama aku tak tengok tutorial semua tuh . tengah dalam mood bermalas malasan sama kot :D 

nak ceritaa pasai result SPM rituh . actually cerita nih dah basi pun . tapii ada gak yang baru nak tanya
" wehh , result hang berapa ? " aku pun errrrr , senyum ja lahh . actually result aku takdak ahh bagoih terra mana pun . besa besa ja . bolehlaa kalau orang kata cukop makan :) takdak failed tuh kira alhamdulillah laa . tapi yang bikin spoiled tuh sebab tak capai aku punya target lah . apa apa pun benda dah lepaih . nak menyesaii pun takdak guna jugak . hidup mesti diteruskan !

sebelum SPM rituh dapat la jugak tawaran dari kolej kolej swasta semua . KUIM la , olympia la , aimst la , kitac la ,segi laa dengan macam macam lagi lahh .sampai ada yang dok call banyak banyak kali tanya . ada jugak yang dari KL nuh sanggup mai kedah sebab nak suruh aku masuk kolej depa . macam apa gi . haha  bukan aku apply pun kolej swasta tuh semua . cuma aku apply matrik , upu , uniten , unikl ja kot . unikl ngan uniten tuh swasta kot . saja gataii pi apply online . tengok tengok nahh dapat . lepastuh yang sad story pulak , aku tak dapat form 6 ! yeahhh :D * sad story lahh sangat kann * macam aku nak sangat masok form 6 tuh . hoho
tapi takpa lahh bersyukur ja laa dengan matrik tuh . aku dah decided punn nak masuk matrik . malas nak fikir panjang tunggu upu tuh semua . maybe masok matrik tuh cara cepatt aku boleh dapat ijazah dari amik diploma . harap harap lahh aku boleh sesuaikan diri dengan situasi kat sana . kena belajaq laju laju tuh semua . harap tak stress sudah . pray for me k :) 

p/s : nasib baik dekat matrik kali nih ada banyak geng ! tidak qeyauu aku . hoho * tipu kuat *

No comments: