annoying !

assalamualaikum ...

Alamak !! latihan umah sukan da nak mula ! .. hurm ! cena nih ??? ... mcam laa aku nih rajin sgt2 nak p ...he3 .. taon lepas pun aku cuma p 2 kali jaa kot ... ( jgn ikot ! contoh x baik nih ! ) .. masa aku pi ltihan ri tuu pun ,, naseb baik jaa ujan .. 


law x silap ltihan umah suka aku da ari ahad ngn rabu .. ari kamis ngn slasa pulak tugas kat library tuu .. mesti kna balik ptang 4 hari nih .. adusss ! penat kot ... 

skrang nih , cg yg handle umah sukan aku da lain ,, nmpak cam GARANG ckit ... payah laa ceni ... nak p ke x nii ??

law x p nnti x pasai 2 nma aku jadik 'wanted' pulak kat skolah ...x mau laa cam tuu ... rekod aku still bersih lg nih ..  nak kna plan lain ngn achik n dek cuk ,, ...nasib depa 2 tuu 1 umah sukan ngn aku ... ada jugak geng lepas puteri ,, nana ngn dayah pindah ... T_____T ...

4 comments:

the only xeyra ,,, said...

kita kann nk tipu ckgu saravanan ~ kta nk bgik surat dokter kt dea ~ :D

Purply Qielah said...

o0ooo .. aku lempaq mna x taw surat tuu .. achik cena ? sian dia ,, nnti mai sorg2 jaa ..

RuTiRaN... said...

nasihat saya walaupun x maw ambek bahagian dlm ape2 acara tapi lebih baik pi latihan..sbb ia dikira sebagai markah koko..nnti markah tu akan diambil kira semasa nk masok ipta/matrik/stpm.....so pi je lah..kumpul markah...:)

Purply Qielah said...

tudia ! haha ! nnti kmi p laa .. mnggu dpan k ...
p/s : ruti jgn gtaw cg saravanan pulak ekk .. he3