kena berkorban laa pulak !!

assalamualaikum ...

adusss ... asal aku baik sangat nih ? .. deret kena berkorban jaa nih untuk tengok owang2 yang aku sayang hepi .. huhuhu ~


hari nih aku ajak zana gi umah buah hati dia tuh .. tapi dia tak mau ... katanya segan laa .. mengalahkan owang yang nak masok meminang jaa lagaknya .. lepas dipujuk tuu ,, baru dia nak pegi ...

bukan aku yang gedik nak p umah pduih nih .. tapi lappy kawan aku da masalah connection ,, yang pduih nii pulak pakar bab2 komputer nih ..

masa nak pegi tuu ,, zana memang takot giler2 nak masok rumah bf dia tuu ,, nak cakap guna fon dengan bakal mak mentua dia tuu pun tak berani ... kalau dok tengok cara dia ,, memang macam brutal jaa .. tak sangka boleyh jadik segan nak jumpak mak bf dia tuu ..

tapi naseb baik laa aku ada time tuu ( bukan nak membangga diri k !) aku terpaksa jugak laa cover line ... aduss apa nak jadik dengan dia nih .. nak jumpak mak bf dia pun tak berani .. nasib jaa kawan aku , leh aku cover line cikit2 .. kalau tak ,, lagi segan laa dia ... tuu belom g diorang wak mai rombongan masok meminang ! ...


tapi masa balik tuu ,, zana keja dok senyum sorang2 jaa .. best laa katakan dapat g umah bf dia tuu ... tambah2 pulak dengan mak dia yang sporting ~

No comments: