buzy time


hallo hallo .. lama dah tak update nih ... saja malas nak on9 .. heee ~ 

nih aku nak ngadu cikit nih ... lepas2 bukak sekolah sempena raya ari tuh .. fuyoo banyak giler keja sekolah yang cikgu bagi .. sayang betul cikgu2 kat kami .. hehehe 

haaaaa ,, semuanya nak cepat2 .. sampai takdak time nih .. dengan folio akaun laa ( pening kepala + tak berminat ! ) ,, folio agama lagi 3 tajuk ( dulu ustazah kata wat 6 tajuk teros takpa ,, nih aku pi wat 3 tajuk jaa dulu .. sekarang nih ,, tanggung sendirik laa ) .. report kimia + bio nanak minggu nih .. nota sejarah ( cikgu baru nih macam garang cikit ,, kena wat siap2 ) .. karangan lagi 5 perenggan ( cuti sekolah rituh raya sakan sangat ),, ujian lisan g ( nasib oral dah abis )... 

fuhhh ,, ada lagi nih .. malas nak senarai panjang2 .. haha ! 

di sini aku ada 1 tawaran kepada sesaper yang berhati mulia tuh ... [ tolong wat folio agama aku jap ] hehehe .. nanti aku belanja choki~choki ... :)

5 comments:

RuTiRaN... said...

haha !!...
form 4 kenalah cm2...
kena rajin...bln dpn ada exam akhir taon pulak..anyway hopefully u cn do it better....advanced gud luck...:)

Purply Qielah said...

alaa ... hg tau na next month kitorang da exam ??
okeh .. thanx

RuTiRaN... said...

law x cya tgoklah nnti next month ada exam x...:P

Purply Qielah said...

mmg ada pun ..

RuTiRaN... said...

hmmmmmmmmmmm.......taw pown.......