jadi bibik sementara !

:D rasa rasa macam nak update blog pulak aku hari nih .. okay ! juz wanna to tell about myself today ! sesapa tak nak baca ,, boleh laa pegi maen jauh jauh nahh .. Cat Emoticon



hari nih kena g library , p susun susun kemas kemas bilik kak teh nuhh .. disebabkan aku taktau apa yang aku mimpi malam sebelum tuh ,, tetiba jaa tergerak hati nak p sekolah .. ( padahal extra class punya liat nak p ! ) .. maybe boring dok kat rumah kot .. Cat Icon

lepas sampai tuh ,, zana dok tolong tolong firman wat folio akaun .. aceyy baik gila ! aku pulak pi dok jauh jauh malas nak fikir fikir pasai akaun dah ! .. okay ! lepas tuh bermulalah keja aku sebagai bibik sementara .. (  pada hal aku wat keja cikit cikit jaa .. eksyen lebih ! ) bapak bapak aku and pak cik pak cik tuh jaa kena jadik bibik tanpa bayaran .. hahahaha !

okay ! nak cerita aku dapat bapak baru sorang lagi .. :D nanti bila bila kuaq ngan dia ,, boleh laa nak pau .. hehehe 

overall ok laa pegi jadik bibik tuh ,lagipon tak boring sangat sebab geng geng aku ada .. lepas tuh ,, saja nak pi umah zera pulak .. nak pi tidoq ! ngantokkk Cat Emoticons.. padahal tidoq sat jaa ,, layan internet jaa lebih .. pastuh zera godek godek fb aku ,, dia nak curik gambaq ! ish ish ! tapi takpa sebab dia assistant tak berupah untuk bagi elok sikit sikit blog aku nih :D .. suka suka !


pastuh pastuh kami pi makan tom yam Cat Emoticonkat kedai between me , zana and zera .. zera sanggup mencemar duli pi makan kat kedai .. pecah rekod dia ! haha ! aku tukang mengajaq dia .. puas kena pujuk nuh ..


baibai ! ..

No comments: