nak yang lain ,, dapat yang lain


ollaa ,, nak dijadikan cerita ,, ari sabtu hari tuh .. aku pi VM dengan kawan2 aku .. pandai2 laa korang agak sendirik tempat tuh kat na ...  plan awai ,, nak tengok wayang cerita bini biniku gangster laa ,, sebab aku memang dah mengidam gila2 nak tengok cerita tuh ... tengok2 mak cik yang jaga kaunter tuh kata " sorry yaa dik , kami tak ambik cerita tuh " .. heh ?? kempunan aku macam nih ..

lepas tuh ,, sebab takdak tuh ,, terpaksa laa tengok cerita LIBAS .. hah ?? aku pun tak tau macam mana aku leh pilih cerita nih .. sebab zana lar nih ... dok pujuk rayu sangat2 kat aku ngan zera kata best laa n bla bla bla .. .. 

pastuh time tengok wayang tuh ... grrrr .. aku silap pilih tempat derr .. duduk sebelah pak cik mana ntah .. nasib baik comey ... hahaha ! merenyam gila ..

overall best laa jugak cerita tuh ... 60/ 100 aku rasa .. heheh .. tapi yang tak bestnya tuh ,, ada banyak adegan muntah2 dalam tuh .... haih ! mengganggu concentration aku nak makan betoi ... 

lepas abis cerita tuh ,, mokcik zera tengok wayang sekali lagi dengan tettt * ... hahahaha .. dia p tengok cerita raya tak jadi pulak .. bukan nak ajak aku sekali .. hisyy 

masa balik tuh ,, zana , pduih ngan faiz kata best gila2 laa cerita tuh .. hehhh ??? besa laa cerita pasai sepak takraw ,, budak laki mana yang tak suka an ... 

p/s : zera jangan lupa ekk ? aku ngidam terokk nih .. kalah orang pregnant ..( jangan dok tacing ngan aku sangat laa !)  hahahaha 

No comments: