oih oih .... nak kawin dah ... !!


terbukak blog sini ,, terbukak blog sana keja cerita pasai artis nih nak kawin jaa haih ... hohohoh finally nak kawin jugak diorang nih noh ... hurm .. sapa lagi kalau bukan cerita pasai norman hakim dengan memey suhaiza nih ...

disebabkan aku nih lambat sikit nak up to date ,, so ,, baru hari nih aku tau yang depa nih dah nak kawin dah .. huhuhu ~ dalam ceruk[ pedalaman ] mana lar nih aku dok.. 

pastuh aku baca2 lam blog mana ntah ,, dia kata diorang kawin nih buat ala-ala new york ... wooo wooo dasyat oooooo ... nanti time aku ,, aku nak ala-ala korea .. haahahahaa ~ plan siap2 ..
baju ,, tempat nak bersanding tuh pun ada orang taja diorang nih ... mak aihh bertuah benor badan .. ! time aku nanti,, takdak orang taja .. siap !! ( hahahaha ~ kecik2 g dah gatai) 

finally aku harap diorang hidup happily ever after ...




No comments: