kena kuarantin !


sempena raya cina nih , sekolah aku bagi cuti 5 hari jaa . hukhuk ~

dalam lima hari nih , aku takpi mana mana pun . just stay at home ! series boring . tidaknya cuti cuti macam nih , aku bukan jenis melekat dekat rumah . ada jaa pi mana mana . selalunya pi rumah kawan lahh . 
tapi kali nih , ibu aku tak bagi pi mana mana langsung ! sebab ? dia nak mengecat rumah lahh , tukaq pintu lahh , tukaq itu lahh , tukaq ini lahh . nak harap adik adik aku yang kechik kechik tuh bukan boleh sangat . bagi melingkup lagi adalah .



tapi naseb baek lahh suma homework aku da siap . tinggai akaun aku malas nak buat . hehehe . ( kalau tak siap akaun nanti , mampos aku dengan cikgu najah . ) 

5 comments:

NighBerkz’S Blogs said...

okeyh ar tu x leh cuti lelame..hakhka


anyway nice blog. Pinky world..



http://nighberkz.blogspot.com

ღ yATz~ said...

hehhe..xpe rehatkan dri je kat rumah lagi baek kn..hiks :P
nati esok da keje teringin plak nk dok uma je taw..hiks :)

selamat bercuti ok!:)

Qilah Khunnie said...

nighberkz : aihh mcm syoq ja org cuti sat . :P

yatz : haha ! biasalah mnusia , sntiasa tak puas hati . :D

Cik Lia Lomi said...

okeylah tu tolong mak..Lia sangat tak suka homework akaun sejak zaman sekolah lagi..

Qilah Khunnie said...

@Cik Lia Lomi . hehe . tau takpa . wahh , ada geng lahh tak suka akaun :)