nak moto ! :D


abah ! ibu ! ceq nak moto ! <--- ayat budak gedik . kalut betoi aku nih , lesen tak dapat dapat gi , dah kalut nak moto . hahaha . 

oke . aku dah bagi tau kat parents aku , yang aku nak moto kaler merah . ! ntah macam mana boleh tersesat minat kaler merah taktau . aku takmau skuter , sebab aku tak reti sangat bawak skuter . sekian terima kasih 


moto yang aku berkenan tuh lebih kurang macam nih laaa .ada sekali tuh , moto pa taktau , cantik ahh . tapi aku taktau brand apa . maklomlah , aku mana pro bab bab moto nih . tak pernah amek tau pun .  tapi aku tak kesah sangat brand apa abah aku  nak beli . yang penting kaler merah

4 comments:

syuesyada said...

best la n00 kalo dpt moto..

saye x reti bwk.sbb tu amek lesen kete teros. huhu

Qilah Khunnie said...

naik keta lg best ahh . nak tumpang ! <--- tak malu :D

Qilah Khunnie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Can't say enough about this website – its alot better than mine.