teori kedua :)




tadi kan , aku pi teori kedua pi dengaq taklimat lesen moto . vroom vroom .
best ahh tadi . tak rugi belajaq dekat j.v.cergas tuh . pengajar dia tuh funny and sporting . series best ! ( macam nak promote pulak )
hari nih baru aku dapat tau , pengajar pengajar kat situ semua bekas askar . tapi don't worry , sporting kot .

dalam 1 kelas aku , ada sorang mamat nih . muka mix melayu + cina . aku taktau dia orang apa . tapi seriously handsome macam choi si won kott ! cuma si won versi kurus .
okay . stop it before penyakit miang aku melarat . hehe . tak pasai pasai kena ketuk kepala dengan Incik N . :

cam nih laa muka dia . rambut sama , cuma kurus lagi :)


pastuh time amali tuh , aku boleh buat semua . yeaaa ! syoq syoq ! cuma dekat brek mengejut tuh jaa aku wat tak bunyi . tapi pakcik tuh cakap takpa . so , takpa lahh .
tapi masa nak start moto tuh , aku mana reti start pakai kaki . selalunya aku guna starter jaa . nasib pakcik tuh tolong start kat aku . hehehe . tak adil betoi .

tapi takpa lahh . apa apa pun , next week aku da dapat L . :
takpa lahh , abah dengan ibu aku dah survey moto kat aku . tapi depa berkenan kaler hijau ! aku nak warna merah . ! sob sob sob ~ 

No comments: