barang orang lain , jangan buat macam hak sendiri .


sakit hati lahh tadi masa bio , ada orang tuh guna barang barang aku tapi dia buat macam hak sendiri . nak kata susah sangat , ayah dengan mak dia keja kot . 
bukan aku nih kedekut ke apa , aku tak kesah sangat bila orang pinjam barang aku , tapi nih , dia buat macam hak sendiri lepas tuh siap bagi rosak pulak tuh . adesss . dah lahh barang yang dia bagi rosak tuh barang yang paling aku sayang giler . 

dia dah melingkupkan cermin aku . grr ! dah laa susah nak carik benda tuh . tak silap cermin tuh yang last kot masa kat kedai rituh . memang lahh , nampak macam benda remeh temeh jaa kan ? sebab cermin ja pun . 
tapi adalahh sebab tertentu aku sayang cermin tuh lebih . cermin tuh satu satunya cermin yang cute yang pernah aku ada . cermin tuh bentuk hati kot . dekorasi dia macam coklat pulak tuh . tapi sayang ....... 

bukan setakat cermin , pemadam aku yang elok elok sebelum nih pun dah jadik tebelah dua . puncanya ? orang yang sama lahh . dengan air botol aku dia melahap sampai nak  habis . dah tuh , tak cakap 'sorry' langsung . kalau dia cakap perkataan 'sorry' tuh , takpa lahh jugak . 

lepas nih kena lebih berhati hati kalau nak bagi pinjam benda kat orang . 

2 comments:

she's a little girl ★ said...

penat aku pujuk hang kan. K :3

Qilah Khunnie said...

@the story of fake rapunzel's life makaseh nahh , sbb sudi pujuk aq . muahaha :)