aku terkilan dengan hang !


hari nih saja syoq syoq nak cerita pasai capital N . maybe kawan-2 aku ingat capital N nih maybe nichkhun yang aku gila gila sangat tuh . tapiiii tak ahh , nih orang laen . sat nak cerita pasai budak nih . 

dia nih satu sekolah dengan aku ahh . form 5 jugak . dia tinggi-2 . pastuh apa gi ekk ? taktau ahh , aku bukan spesies suka usha muka orang . mula-2 tuh , zana cakap dia suka kat aku . taktau ahh betoi ke dak . so , aku pun try ahh bagi peluang tengok . dah lama aku tak bagi peluang kat orang nih , dulu keja dok reject orang jaa keja aku :) . 

sebelum aku kenai-2 dengan dia nih , aku ada usha-2 fb dia . tengok dia nih macam gatai merenyam jaa . habis semua orang jadi sayang dia , dengan bentuk love sana sini . 
lepas dah kenai-2 dengan aku tuh , aku dah tak nampak dia gedik-2 dengan budak pompuan laen . tapi aku tak kesah sangat ahh , bukan pakwe aku punn . 

lepas dah kenai tuh , aku tau ahh dia nih jenis funny ( aku suka laki-2 yang funny :) , dia cepat beralah jugak dengan aku ,pemalu ,  manja tak kena tempat and macam-2 gi ahh , takkan nak cerita semua kot . 
tapi kot mana pun , laki besa ahh . pantang nampak pompuan dahi licin sikit . mula ahhh .

tapi lepas-2 aku eksiden nih , aku macam terkilan sikit ahh dengan dia . takdak ahh , dia tak tanya langsung pasai aku . kawan-2 dia ada jugak yang tanya , tapi dia takk . memang rasa terkilan sikit ahh . dekat sekolah dia ada macam dok tengok aku laen macam , tapi aku wat tak kesah jaa sekarang ...... kisah apa aku <-- ayat kejam !! haha :P 

misi aku sekarang , aku takmau bercintan cintun dengan sapa-2 pun tahun nih . takut aku takleh nak fokus study  . nanti ntah SPM ke mana , aku ke mana . :D

No comments: