lagu nih bagi semangat kat aku .


oke . dalam banyak banyak lagu dalam dunia nih , nih lahh satu satunya lagu yang menaikkan semangat aku balik . bila aku rasa down or cepat nak give up jaa , teros aku dengaq lagu nih , lepastuh semangat aku pun mai ahh balik :)
( ayat budak tak pandai bm cam nih lahh :P )




memang ahh nih just lagu bola jaa . tapi kan , cuba try hayati lirik dia yang awai-2 tuh . macam dia bagi motivasi jaa kan ? , sebab tuh ahh , bila aku malas nak study , aku bukak ahh lagu nih , teros ada mood balik :)

bila dah terlanjur cerita pasai bola nih , aku nak cerita nih . dalam banyak banyak pemain harimau muda tuhh , aku minat pak cik tukang tangkap bola tuh .alaaaa , yang duduk loncat-2 tangkap bola tuh , haaaa ..  paham-2 sendiri lahh maksud aku  :) . 
ok , sapa lagi , KFCM lahh . tapi aku just minat gitu gitu jaa nahhh , takdak sampai angau tak tidoq malam tuhh :D . 


aku minat dia nih bukan sebab dia hensem ,  , putih and so on . aku suka dia nih  sebab badan dia tuh nampak macam kemaih jaa orang utara cakap . sapa tak paham sudahh . heheee . bagi aku lahh kan , orang laki yang badan dia tough-2 nih , dia nampak macam kuat lahh dari yang terlebih kurus tuh . aku suka jenis yang macam nih kalau nak buat laki . hahahaha ! demand sat .


No comments: