fizik oh fizik !!


dalam sakit-2 , lepas eksiden tuh , atie hantaq result ujian feb kat aku . terkilan jugak ahh tengok result fizik aku . 
dalam banyak banyak subjek , subjek fizik lahh yang aku selalu fail , memang tiap tiap kali exam mesti fail kot . wajib ! cuma sekali jaa tak fail masa ujian februari form 4 . yang laen semua 30 lebih . geram ahhh ! 

aku dah taktau nak wat apa lagi dengan fizik nih . nak kata , aku tak faham apa sir ajaq , aku faham . tapi ,mai dekat exam . walaupun aku study gila gila pun tetap takleh lulus jugak . hari tuh ada exam fizik , bi , akaun dengan kimia dalam 1 hari . aku tak study sangat pun akaun tuh . tapi aku tengok fizik lebih . tapi tengok , akaun yang aku meluat tuh boleh dapat B . tapi fizik dapat fail . 

taktau ahh , dah lahh tahun nih nak SPM , serabut fikir pasai fizik nih tak habis habis lagi . akaun dengan kimia sekarang nih aku dah ok . tinggai fizik jaa lahh . tapi aku rasa kimia exam kali nih , aku taktau nak kata sebab aku tak tengok sangat . aku tumpu kat fizik tuh jaa . 


No comments: