aku nak tua dah :(


holla ! dah lama tak mengupdate nih . dah berapa hari taktau . 

dalam bulan nih kan , aku dah nak tua lahh . dan itu bererti aku dah sepenuhnya jadi budak form 5 . tak boleh sangat nak buat perangai budak budak macam yang aku besa buat . terloncat loncat , terjerit jerit , tergedik gedik , ter ..... apa lagi hah ? 

dah nak umur 17 tahun nih , tak boleh dah laa aku nak bermalas malasan macam selalu . kena pegang buku jaa lahh . cuma internet nih yang payah sikit aku nak tinggai . heheh

bila pikiaq pikiaq pasai masa depan aku kan , aku nampak gelap jaa . sebab aku tak cover lagi subjek subjek form 4 nuhh . tengok lahh sekarang dah bulan berapa . tinggai lapan bulan lagi jaa nak SPM . 
tok aku cakap , kalau result aku terok . dia nak suruh aku kawin . wehhh , aku takmau kawin awai >.<  

1 comment:

Unknown said...

yeeeee ko mmg dh tua ..