apa nak buat ehh , cuti seminggu nih ?? errrr '


sekarang nih kan musim cuti sekolah , seminggu pulak tuh . aku pun dah naik blurr nih nak fikir buat apa . tapi yang pasti memang ada extra - class lahh time cuti cuti sekolah nihh . maklomlahh SPM candidates . tengok banner blog aku tuh haaaaa :) 

tapi yang tak best tuh , tak boleh pegi jauh jauh sebab ada class . tapi takpa lahh . tapi nasib baik 2 hari masa cuti tuh aku dah isi dengan demam and sakit tekak . maklom lahh , masa hari khamis last sekolah tuh , aku main hujan dengan hazera kat sekolah . lepas tuh pi kedai nasi ayam dengan zana , zera and atie time hujan hujan jugak tuhh . mau tak demam . :)

nak rempit rempit naik moto pun  tak boleh , sebab hujan . homework pulak , aku ada ahh wat dalam suku . yang lain tuh , taktau lagi lahh macam mana . tapi , aku dah decide nak belajaq masak dengan ibu aku . heee ~ masak benda yang aku suka jaa lahh , . yang aku tak suka tuh ., aku takmau belajaq . heheh :P

No comments: