depa kaya sebab internet !


semalam aku tengok cerita Saffiya . kat dalam cerita tuh ada lahh dia tunjuk pasai depa depa yang kaya sebab internet nih . majoritinya remaja lahh . ada yang umur 25 tahun pun dah boleh jadi kaya sebab diorang buat bisnes internet nih .


jeles ahh . teringin jugak nak buat bisnes internet nih , tapi aku taktau nak buat apa . otak aku bukan otak bisnes . nih otak sains . muahahaha . perasan japp . :)
aku tengok barang yang diorang jual kat internet tuh macam shawl , tudung syria dan barang barang orang pompuan lahh . benda benda yang simple macam tuh pun boleh dapat untung juta juta kalau jual guna internet ekk ? 

agak agak kalau aku jual pisang goreng ikot internet ok takkk ?? heeee . :P

2 comments:

n|mcd said...

haha..kelakar la..baca ayat last tu..
try la wat business pisang goreng kat internet...kalau ada org nak..boleh delivery mcm pizza ngan mcD tu..hehehe..
ckp confirm sampai masih panassss....xD

Qilah Khunnie said...

@n|mcd haha ! okeh takpa . nanti try tgok buat :)