budak baru lagi ?

 

nak dijadikan cerita , dekat dalam kelas aku ada budak baru .dia masuk hari nih . kekadang aku tak suka sangat dengan budak baru sebab ada yang nampak over jaa aku tengok walaupun dia tuh new student . tapi biaq pi lahh kat depa . 

sebelum dia masuk nih , ada dah cikgu cikgu bagi tau ura ura kata ada budak baru . budak pandai kot . dia dapat A+ pun ada 5 . subjek subjek sains pulak tuh . aku pun macam ahhhhhhh , budak pandai . bertambah saingan lagi lahh .  

okay , tadi budak tuh masuk . semua pakat dok usha padat jaa . macam tak pernah tengok budak pandai . tak silap aku nama dia Tinesh ka ? Dinesh tak tau . janji ada bunyi nesh nesh sudah . cikgu cikgu pun pakat dok taruh harapan dekat dia . ya lahh , cikgu rasa dia nih peganti kak Anitha maybe . 
tadi pun , aku selidik selidik , tahun lepas punya exam dia dapat straight A . whoaaa . gila kot ini budak . cuma exam dekat sekolah dia tahun nih jaa , depa cakap dia ada 1B . tapi takpa ahh , kami amek 10 subjek , dia 9 jaa sebab tak amek akaun . so , who's better now ? . hoheheheh

3 comments:

ღ yATz~ said...

wahhh~pndai sungguh..
xpe..yakin pd dri sendiri k dik!:)
all the best :)

Qilah Khunnie said...

@ღ yATz~ thanks akak :)

Qilah Khunnie said...

@ღ yATz~ thanks akak :)