rimas betoii orang hisap rokok depan aku ! >;(

 

 tadi aku saja pi kedai . tetiba mengidam pulak nak makan ais krim . lama kott tak makan . tidak selalu lepak lepak dengan zana makan ais krim . tapi sekarang dah busy cikit sebab projek akaun nuhh . 

dekat kedai tuh , ada mamat mana ntah dok hisap rokok dalam kedai tuh . huii , sajaaa ahh . mengganggu pencemaran udara betoii . dah lahh aku anti sikit bila ada orang hisap rokok depan depan aku nihh . rasa macam nak baling bom jaa .. kalau dah gian sangat punn , cari lahh tempat sunyi sikit . takkan diorang taktau orang yang hidu asap rokok tuh punn , dah boleh bawak maut . jadi lahh perokok yang prihatin sikit . 


malas nak tulis panjang panjang . sat gi ada yang terasa pulak . dah lahh aku tak reti bab pujuk memujuk nih . 

kbai #

p/s : tak sabaq tunggu kursus prs peringkat daerah esok ! aku jadi fassy lak tuh . ada can nak buli budak budak sekolah lain . hoheheheh 

No comments: