setia lahh sikit wehh :/


pernah tengok dak orang yang dah couple tapi berlagak macam single . tambah tambah lagi bila pakwess / makwess dia tuh dah keja ka apa ? mesti diorang nih macam cuba nak lepaskan kesunyian diorang tuh dengan berkawan dengan budak budak laki yang lain . 

tapi agak agaklahh jugak , jangan sampai terover sangat . kang ternampak kat sapa sapa , lepas tuh ada orang pi report kat pakwess / makwess hampa , baru ada akaii . haaaaaaaaaaaa . 
tapi bagi aku perempuan / lelaki yang pemalu tuh baik sebenarnya sebab diorang pandai menjaga maruah diri depa . untung lahh kan sapa yang dapat pakwess / makwess yang pemalu tuh , takdak lahh hampa nak susah hati sangat kan ? . 

tapi kalau dapat yang tak tau malu tuh sampai tak reti beza mana laki mana perempuan , mana halal mana haram dan mana muhrim yang mana bukan muhrim tuh , pandai pandai hampa lahh nak buat macam mana . 

kalau aku , aku cuma taktau malu bila aku dok dengan kaum sejenis dengan aku jaa . mula lahh buat kerja gila + buat bising . dengan budak budak laki aku still under control lagi . takdak ahh sampai nak bertepuk , bertampaq , pegang pegang orang yang berlawanan jantina dengan aku . sory to say , orang yang tak kenai hukum hakam jaa yang akan buat benda benda macam tuhh . 

hal nih ada kena mengena dengan yang hidup dan takdak kena mengena dengan yang dah mati . 

No comments: