ZANA !! i need you right now :'(


hari nih dekat sekolah aku ada lawan bola . best ohh . sekolah aku lawan dengan sekolah mat jiwa untuk final . masa mula mula tuh , aku yang excited gila gila nak tengok bola walaupun KFCM sekolah kami nih versi gelap . hahahahha . ngutuk japp . 

aku tengok goal keeper sekolah mat jiwa tuhh , pakai jersey warna merah ! mengancam ! . hoehehe . setiap kali masuk goal , aku yang tergedik gedik loncat loncat .tapi biasa ahh , kalau terlalu gembira pasti akan ada kesedihan . lumrah hidup lahh weii . 

tapi hari nih , aku ternampak something . haaaaaaa . takmau cerita ahh benda apa . tapi lepas lepas aku nampak adegan mesra tuh ( jangan pikiaq pelik-2 ) , teros mood aku jadi berubah . daripada aku dok depan tuh , teros aku pi dok kat belakang . seriously aku rasa sakit hati yang teramat sangat . yang aku tau masa tuh , aku nak balik . tapi tak boleh sebab hujan lebat . 

lepas lepas tuh , fokus aku nak tengok bola terus hilang . dok melayan perasaan ada ahh . sampai aku taktau berapa gol yang diorang dah sumbat . tapi apa yang aku tauu , sekolah aku menang . sebab aku tengok budak budak sekolah aku pakat dok serbu pemain sekolah kami sambil terloncat loncat . kira menang ahh tuh 

sampaikan syapiq tanya aku , pasaipa macam orang frust ja ? aku tak jawab pun . tapi aku rasa dia tau sebab dia nampak adegan mesra tuh . ( maybe lahh ) . ya Allah , berikanlah hambamu ini kekuatan . 

tahun nih , banyak benda tak elok jadi kat aku . dengan eksiden lahh , masalah dengan capital N dulu , dan sekarang tambah lagi 1 masalah . tapi takpa lahh , sebab aku percaya apa yang jadi nih pasti ada hikmahnya :)

aaaaaaaaaaaaaaa :'( zana !! . dalam banyak-2 kawan aku zana pegang saham 90 % pasai rahsia aku . hazera dalam 75 % . kira dapat A jugak tuh . yang lain-2 maybe just 60% dan ke bawah .  . 

1 comment:

she's a little girl ★ said...

75 jaa? so badd badd la you ;p