berjinak jinak guna blogskin .


tadaaaa ! tengok blog aku nih haaaa . sebelum nih kerja kaler pink jaa kan ? sampai naik sakit mata aku tengok pink banyak sangat . 
tapi sekarang nih , aku nak try guna template lahh pulak . dulu keja guna blogger layout jaa . nak edit code pakai blogskin nih susah sikit aku rasa dari guna blogger layout tuh . sebab dia kena pandai pandai sendiri lahh . tuto punn tak banyak pasai benda nihh . 
tapi cuma 1 jaa masalah dia , maybe template kita nih sama dengan orang . kalau blogger layout tuh susah sikit nak sama kan ?  . tapi tak best lahh pulak kan kalau blog kita sama dengan orang . 

nal cerita pasai exam pulakk . esok aku ada exam biologi paper 3 . hehehehehe . errrr' . buku pun pegang macam tak pegang jaa . tapi exam kali nih , aku da buat pertaruhan dengan sze jia . hoheheheh . nih yang buat aku bersemangat sikit nih . :)

No comments: