cara aku hilangkan stress nak exam !!


wei wei , esok aku exam mid year kot ! haaaaaaa . ketaq sat . aku just tengok-2 bab komsas jaa baru . yang lain , lantak pi kat hang lahhh . ( takdak ahh sampai cam tuh )

disebabkan nak release tension yang amat sangat , aku punn bukak ahh fb . bukak pun , bukan sesaja , tapi dengan niat yang jahat . hehehehhehe . aku pi booom wall orang . padan muka depa .
ada gak yang nak balas balik , tapi aku bernasib baik , sebab aku takdak status . hooooreii . ! aku selamat . 
aku bab bab cari pasai nih , memang pakar . syoq kot ,

dah laa , malas nak tulis panjang panjang . tak dinilai dalam SPM punn . kbai :)

1 comment:

Jasmin said...

release tension dgn bkk fb? biasenya kalu sye, tido je..hehe

p/s: sye dtang nk booommm blog kamu