selesai sudaaaa . :)


akhirnya . projek akaun yang patut hantaq 31 Mei nih , dah siap punn sepenuhnya . just amek masa sebulan jaa nak siapkan . yang hasil tangan tuh dah siap dah hari rabu hari tuh . cuma bab bab menaip yang aku malaih sikit nihh . tapi kalau tak taip komfirm dapat B sebab tulisan aku burokkk . 

kemarin aku start menaip dari pukui 4 sampai pukui 1.30 pagi kottt . ada dalam 9 jam lebih macam tuh . daripada pengenalan sampai rumusan . tak tolak lagii time aku makan , keluaq , mandi semua tuh . aku rasa dalam 5 jam macam tuh ahh . tapi alhamdulillah , semua sudahh beres . tak payah nak serabut kepala pikiaq pasai akaun sebab rabu nihh kitorang ada exam mid year . 

sekarang nak kena study pulokk . buku buku aku semua ada bau kedai lagi . maklomlah orang pertama nak amek SPM dalam umah aku nihh . nanti adik adik aku dapat bekas bekas contengan aku jaa lahh XD . buku buku latihan punn dah beli bertimbum , tapi tak reti reti nak pegang lagi . niat aku , lepas siap projek akaun , baru nak study . sekarang nihh pun aku dah aim sapa yang aku nak lawan untuk exam kali nih . tak aci lahh , masa form 3 dulu , result aku selalu tinggi dari dia . tup tup naik form 4 , form 5 , dia pernah potong aku sekali sekala . haaaaaaaa . takleh jadi nihh . tengok hang ! aku nak lawan balik . 

No comments: