khasiat petai ! XD


tadi aku dapat jugak lepas gian mengidam aku nak makan nasik minyak orang Monkey Winks Yoyo. tuh punn nasib waney ajak gi makan kenduri tadii . terpaksa ahh buat muka tebal dengan atie and zana . waney kata ibu dia bagi pi . kami punn okay jaa lahh . 

hari nih , aku nak cerita pasai khasiat petaii ! . aku suka kottt makan petai nihh . 
mesti ada orang kata . Yucks ! busuk kot bau petai . ! . nak makan punn tak lalu . busuk busuk petai nihh pun ada kebaikan dia jugak okay . orang tua tua cakap petai nih baik untuk buah pinggang dengan awek muda . opps ! silap ..... awet muda lahh .
sebenarnya , dia sebalik bau dia yang ' wangi ' tuh , petai nih boleh membantu kita dalam pelajaran kot . haaaaaaaaaaa . aku dapat info nih pun sebab baca majalahMonkey Icons . kalium yang ada dalam petai tuh membuatkan seseorang itu lebih berhati hati dalam melakukan tugas . petai nih jugak mengandungi tryptophan yang boleh bagi kita rileks dan membaiki mood kita . so , sesapa yang selaluu bad mood tuh . memang wajiblahh makan petai banyak banyak okay . :p
trylahh makan petai tuh dulu sebelum menghakimi bau dia yang busukk tuu . sedap ohhhh . tambah tambah bila buat sambal petai dengan udang . Monkey Icons Yoyonyum nyumm . 


No comments: