tak suka laa cenihh .


tak suka ahhh orang sibuk hal aku . aku rasa aku dah cukup besaq dah nak settle hal aku sendiri . tak payahlahh nak masuk campuq . bila dah jadi macam nih , lagi aku takmau berbaik dengan orang yang aku bengang  sangat tuh . 
sebab tuh jugaklahh aku malas nak cerita masalah aku dekat orang . tengok , dah jadi macam nihh .Mickey Mouse Icons kalau aku tak cerita , cakap aku sombong , blablabla pulak . tapi , kalau aku rasa nak cerita , aku cerita jugak .apa apa punn  salah aku jugak , pi cerita dekat orang yang rapat dengan budak tuh buat apa kan ? 

aku rasa aku dah bengang dengan budak tuh dah lama . simpan sikit sikit , macam gunung berapi tuh lama lama mesti meletup jugak kanMickey Mouse Emoticons . macam lahh aku nih penyabar sangat . kesabaran aku punn ada limit dia jugak okay . 
dulu zana pernah habaq kat aku , never never and never rapat sangat dengan budak tuh . dia memang tak suka punn budak tuhh .  adalahh sebab sebab dia . lepastuh dah jadi macam nih , menyesal jugak aku tak dengaq cakap dia .aku rasa kali nih biaq lahh takmau bercakap sampai berapa lama punn Mickey Mouse Emoticons. lagipun apa yang jadi nih bukan salah aku . sendiri cari pasai , sendiri tanggung . 

dah lahh , malas nak tulis panjang panjang . baik aku pi lepak lepak dengan zana kat tasik lagi ada faedah . kbai :) 



No comments: