syoq ahh habaq markah addmaths orang kuat kuat :)


kemarin sir rajan mintak tolong budak budak kelas sains 1 , sains 2 , kj dengan akaun tolong kira markah addmaths . yang ada just berapa orang jaa , sebab yang lain kalut nak balik awaiMonkey Emoticons . duduk situ punn rasanya dekat 1 lebih rasanya . 
mula mula cheq kertas kelas sains 1 dulu . aku punn kebas ahh paper aku dulu . kalau budak budak lain cheq , wat malu jaa . pastuh aku amek kertas nina dengan kinah sekali . 
masa time nak habaq markah aku tuhh , aku suruh waney pi habaq kat sir pelan pelan . series terokk baq hang . Monkey Icons
dalam banyak banyak kertas yang aku cheq , kinah ahh paling terra . lepas tuh kertas siddiq , saiful , putri dengan syahmi . dalam semua tuh , kinah dengan syahmi jaa lulus . yang lain semua failed Monkey Winks , termasuk aku . hoheheheheheh . tapi aku tak malu sangat , sebab memang ramai punn failed . ada yang dapat markah 2 jaa pun ada . 
masa sir tanya markah depa depa yang aku cheq nih , ceyy dengan bangganya punn aku habaq kuat kuat . time kertas aku , habaq slow slow dah lahh . lagipun tuan kertas yang aku cheq nih bukan ada pun time tuh . depa nak malu apa kan ? :D 
walaupun hari tuh , ramai yang failed addmaths . aku tengok diorang macam happy and tak kesah punn . aku pun macam tuh jugak . exam pertengahan tahun jaa kan . Monkey Winks

No comments: