lalai ! cuai ! tak paham ! tak ingat !!


selama 13 tahun aku bersekolah , aku rasa kali nih laaa exam aku yang paling terok dan sangat sangat sangat sangat terokk . entah berapa banyak sangat punn tak tau lahh . aku rasa masa depan aku taktau lahh macam mana . gelap jaa kot Monkey Winks. walaupun pmr aku dapat straight A , tak semestinya spm aku punn nanti dapt straight jugak . takkan nak cari makan bila besaq nanti pakai result pmr kott . erghhh . 

exam kali nih aku taktau nak kata apa . sampaikan subjek agama yang selama aku bersekolah nih , tak pernah pernah dapat B . kira tahun nih aku buat rekod baru . memang malu jugak lahhMonkey Emoticon . sebab ada kawan kawan aku tanya ' qilah , hang mesti dapat A kan agama ? ' , aku punnn errrrr , nak jawab pa pun taktau . 

exam nih punn , subjek teras aku semua okay okay jaa . cuma yg tak ok tuhh subjek tambahan tuh laaa . akaun , addmaths , fizik , bio , kimia . aku rasa macam nak rebus jaa buku buku rujukan semua . kot lahh boleh pandai lepas tu . who know's ? :)

memang salah aku jugak sebab lalai , cuai , tak paham , tak ingat . biasa lahh orang study last minute mmg cam tuh . benda yang aku reti pun , aku pi jawab salah . jin mana yang rasuk time tuh pun taktau . 

lepas tuh tadi godek godek fon aku terjumpak mesej rutiran masa besday aku nuhh . tudiaa khazanah lama . 
hari tuh , aku suruh dia bagi  motivasi kat aku sikit . 

' ala.. my dear fren do ur revision pls .. exam is oni around the corner.. if u nt study u cant do ur exam well . pls b a best student of ur batch like im expecting . 'Monkey Emoticon Cici

tengok uhh , speaking kott . mula mula baca tuh ceyy , aku punn terharu jugak lahh dia kata cam tuh . 

btw rutiran kalau hang baca blog aku nih , terharu dak ? aku simpan lagi ohh mesej hang walaupun dah berkurun . 
tapi mesej nih jaa lahh aku simpan sebab ada unsur unsur motivasi sikit . apa apa punn thanks uncle :) 


No comments: