excited nak pegi seminar !!


tidaknya hari tuh aku nak pegi ahh kem add maths tiga hari dua malam dekat sekolah agama , tapi tak jadi lahh sebab takdak geng . lagipun aku tak berapa rapat sangat dengan geng geng yang pi tuhh . 
tapi kelmarin ada sorang sir nih kasi motivasi kat kami . pasai subjek BI jaa pun . lepas tuh dia kata diorang ada buat seminar 23 hari bulan nih . waaaaaa . aku terus rasa macam nak sangat sangat pi . lagipun ada 4 subjek teras yang dia ajaq dekat sana . dan selaloonya ramalan diorang tuh keluaq exam 60% . wahhh . kira okay lahh tuh , at least dapat jugak B . tapi seminar nih untuk score straight A lahh . bukan srtraight B . lepas tuh cikgu cikgu yang mengajaq punn macam best jaa bila dia cerita . 
balik balik sekolah tuh terus tanya parent aku . diorang kasi green light Monkey Icons Yoyo. hehehehe . lagi syoq . terus sent mesej kat sir tuh pi booking tempat . tengok tengok tak sampai seminit dia reply , Tahniah ! blablablabla . 
aku pun apa lagi syoq ahh . lagipun semua geng geng aku pi . kalau tak harga nakpi seminar sehari tuh 149 , tapi dia kasi kurang sampai 100 . tapi macam lahh aku ada duit sangat . mintak kat parent aku ahh . [ kerja buat hutang dengan mak bapak sendiri jaa aku nih ].  dekat aku ada lahh dalam berapa sen jaa :p .Monkey Icons Cici

No comments: