i want to be like that tooo ♡


memandangkan folio addmaths aku dah siap Monkey Emoticon, so ada ahh kengkawan pakat nak pinjam kan . biasa lahh depa buat kerja last minute . esok nak hantaq , baru hari nih pakat dok kalut . lepas tuh , aku punn tadi tetiba jaa baik hati kasi depa pinjam . aku rasa takpa lahh kot , bebudak sains 2 jaa pun . 
lepas tuh , tadi aku balik baru aku rasa macam seriau sikit . takdak ahh , takut sat gi tak pasai pasai kena marah dengan sirMonkey Icon kalau depa tiru aku sebijik sebijik . ketaq dah nihh . yang aku paling risau sangat sangat tuh dekat point dengan title tuh . sir suruh buat sendirian berhad kot . nanti tak pasai pasai aku yang kena sebab bagi folio kat depa . 
dah nama pun kawan , sat gi tak bagi . keluaq lahh ayat ayat ' budak kelas pandai memang macam tuh , belagak ! ' haaaa ' ayat tuh aku tak berkenan sangat . tapi bagi aku sapa buat sendiri dia dapat lebih banyak ilmu daripada copy paste . Monkey Icons 


tadi , aku bukak fb . terjumpak gambaq nihh . ada akak senior post . waaaaaaaaaaaaaaaa ! so sweeeet . 
Monkey Emoticonsmesti ada yang cakap ' tak padan dengan SPM tak lepaih lagi , gatai terlebih ' . 
haaaaa komfirm ada yang kata cam tuh punyaaa . 
tapi kalau hampa gila novel macam aku nihh , hampa tau lahh macam mana kan ? dekat mulut kata aku ntah apa apa , Monkey Winksdekat hati .... sapa tau kan ? . 
kalau hampa suka baca novel , mesti boleh feeling feeling macam watak dalam novel tuh . tak payah nak cover lahh . aku punn baca novel jugak okay . 
at least aku tak baca lahh novel jiwang jiwang sangat . novel ombak rindu dan segala bagai tuh . aku punn geli gak baca ayat jiwang banyak sangat . Monkey Emoticons
sebab tuh , aku lebih prefer apa apa novel terbitan karya seni dengan kaki novel . takdak ahh jiwang sangat . novel dekat karya seni dengan kaki novel tuh selalunya jalan cerita dia macam cerita korea jugak . mula mula gaduh apaa semua . lepas tuh baru happy ending . Monkey Icon





No comments: