wanee kena buli ! :)


hari nih besday makcikk waney . dia cerita kat aku kata dia tak pernah kena buli dekat sekolah . maksud aku tuhh , macam kena baling tepung , kek and so on tuh . tapi , aku dah kena 3 kali dah . memang ingat sampai bila bila lahh , bila dah kena tuhh . biasalahh tu , orang kata pengalaman kan ?
so , aku dengan atie pun plan nak buli apa dekat waney nih . nak pakai tepung semua tuh tak boleh laa , tahun nih kan tahun last . kena jaga attitude sikit . sat gi kena dimerit wat naya jaa . kami punn guna pakai ayaq jaa lahh . takdak kotoq sangat kan . 
malam sebelum tuh , aku buat susu tepung . tapi takkan guna susu kan . guna benda lain lahh . wat rugi jaa kalau pi simbah dia . lagipun kalau guna ' susu tepung ' tuh , takdak lahh kotoq sangat tudung dia . atie pulak buat ayaq kopi . 
masa balik tuh , kami tahan waney jangan balik dulu . lepak lepak kat tepi longkang dulu . lepas tengok pengawas pengawas pagi dah balik . baru kami mula plan . 
aku yang start dulu simbah ayaq kat waney . atie dia tiba tiba simpati pasai pa taktau . awai awai tuh , dia yang excited . lepas tuh , waney punya ahh lari . tengok muka punn macam takut jaa . hehehehhe . tengok baju dia basah jaa . aku pun kena gak . waney pi amek ayaq kopi waney percik kat aku . cisss ! aku pun pecut lahh keluaq sekolah . kebetulan dok atas moto time tuh . tapi kami baik jugak ohh . sebab taknak kasi dia malu time balik tuh , atie hantaq dia balik . aku pulak pi melencong isi minyak :)

ok . rumusan tarikh 21 june bagi waney . 

terharu Monkey Icon Yoyo: 1 kelas nyanyi happy besday kat dia . 
gembiraMonkey Winks: sebab dapat present. 
sedihMonkey Icons: sebab AR tak wish :P 
geramMonkey Emoticons: sebab kena buli dengan aku and atie . 

suka suka hati jaa aku buat rumusan sendiri . ok bye 

No comments: