orang tanya elok elok , tak reti nak jawab elok elok ka ?


baru baru nih , aku geram gila kat sorang mamat nihh . aku tanya elok elok kot kat dia . 
" wehh blablabla (nama dia) , ada perjumpaan PRS dak ? ya lahh , dia kan pengerusi . 
mai mai dia jawab " dah tengok orang pakat balik , kepala butuh pak hang ada pulak " . aku malas nak sensored . memang ayat nih dia sebut .zana pun ada time tuh . aku memang bengangMonkey Winks gila time tuh . orang tanya elok elok , siap nak maki maki pasai pa pulak . kalau nak marah kat aku , kata dekat aku dah laaa . nak babitkan mak bapak aku sekali nih pasai pa ? pantang sikit jaa ! . tak silap aku , aku takdak masalah pa pun dengan dia . dia ada gaduh dengan geng geng budak kelas aku , tapi yang nak babitkan aku sekali nihh , apa pasai ! zana kata buat taktau dah laa dekat dia tuh , mulut dia memang macam tuh . 
nama jaa pengerusi PRS , tapi mulut macam longkang . opps ! macam loji lahh sesuai . 
time mai taman dekat rumah aku tuh , ceyy cakap baik baik kot dengan aku . qilah qilah , siap dak gi pasai PRS , blablabla . awat ? dia ingat aku nihh kuli dia kot . time nak mintak tolong cakap baik baik , bila orang tanya apa apa kat dia , jawab macam sampah . melenting , membebel mengalahkan pompuan . 
memang aku dah tau punn yang perangai dia yang panas baran , ego terlebih tuh . taktau lahh sapa jadik bini dia nanti . 
aku cerita kat ibu aku pasai nih , ibu aku kata biaq jer lahh . kalau dia sebut benda benda tuh , bererti dia kata dekat parent dia sendiri . 

No comments: