cikgu hensem :)


waaaaa . lama da tak update blog . rindu pulak haih . 
hari nih nak cerita pasai cikgu hensem . firstly , ada lahh cikgu praktikal baru masuk dekat sekolah aku . kebanyakannya laki . aku tetiba macam tertarik dekat sorang cikgu nihh . mula mula tuh taktau nama dia apa , sebab tuh panggil dia cikgu hensem .Monkey Icons Cici
kan bagus kalau aku still 4 sains 1 , dia mengajaq kelas tuh kot . errrrrr' jeles sebentar . 
masa mula mula terjumpak cikgu tuh dekat toilet , time tuh aku pi sorang sorang . lepas tuh keluaq kalut kalut and then nak terlanggar cikgu tuh . aku punn jadik blur time tuh . taktau nak cakap apa , aku just cakap ' assalamualaikum cikgu :) ' , tuh pun sebab nak cover malu jaa nih . cikgu tuh senyum . waaaaaa. cair laaa . 
hari hari berikutnya aku jadik detective conan sebentar ,. siasat pasai cikgu tuh . nama dia , orang mana , balik  pukui berapa senua . nampak macam budak gedik jaa kan ? hehehehehe . takpa , aku sedar diri .
last last baru nih , hazera gitau something pasai cikgu tuh . dan dan aku takmau SS kat cikgu tuh dahh . ( SS tuh syoq sendiri lahh ! memang hobi aku punn ) . bukan cikgu tuh buat apa pun , cuma dia hisap rokok jaaMonkey Winks . aku pulak jenis tak suka skit orang yang suka merokok nihh .  

2 comments:

✿ Little Mujahidah ✿ said...

amboi2!!
gtalnya dia!!
belajaq2..

she's a little girl ★ said...

nama aku jugak yang naik la haih.