chaiyokk kelantan !


                                                     Assalamualaikum .......

hari nih kan ada lawan bola antara kelantan dengan ATM . aku pun tengok tengok jugak lahh . sambil taip blog , sambil jeling jeling jugak tengok bola . heehehehehe .

masa aku updated nih pun dia tambah masa tambahan 30 minit . errrr ' malas nak tunggu . mengantuk da nih . esok nak sekolah pulak kan . for now atm vs kelantan seri lahh . dua berbalas dua . tapi , taktau lagi lepas nih kot kot kelantan boleh tambah 1 lagi gol ka . who knows ? :D

apa apa pun , aku harap kelantan menang . sebab ? ada KFCM kat situ . aku rasa dia boleh kot halang bola geng ATM masuk gol dia . ramalan aku ja lahh . kan dia tuh penjaga gol terbaik kat Malaysia nih .
tapi hari tuh masa kedah lawan kelantan pun , aku sokong kelantan . nampak sangat aku nih takdak semangat kengerian . hueheueheu .


No comments: