counting....... 2 days more :(

                                             
                                                            Asssalamualaikum ....


lama tak update blog nih . bukan takmau update . tapi saja malas :) . aku rasa kan , aku nih makin dekat nak exam , makin cepat penyakit malas tuh mai . tak sedap diri lagi la nihh nak SPM berapa hari lagi jaa .

actually , banyak benda aku nak cerita dalam blog nih . ya lahh , nak lepas rindu tulis blog ni . chewwaahh !
yang title blog tuh bukan tarikh nak SPM nahh . nih tarikh lain . aku malas nak cerita lebih lebih , kebetulan ada junior minat orang yang aku suka jugak , kot dia terbaca entry aku . buat naya jaa . tapi apa apa pun , ber'madu'lah kami nanti . ( ehh , mana ada pompuan nak madu kan ? ) .

dua hari lagi tuh sebenaqnya hari keberambusan ( kejam pulak ayat ) mamat yang aku suka nih . aku besa besa jaa , syoq kat mamat tuh . takdak sampai tahap nak kahwin segala bagai nuh . syoq gitu gitu jaa . tapi dia memang ada semua lahh ciri ciri lelaki idaman aku . aku cerita gak kat ibu dengan abah aku pasai nih . depa besa jaa . tak larang and tak marah . depa pun tau lahh perangai aku macam mana .

tapi tuh la kan , aku bukan nak kira  berapa hari lagi nak exam . percaya atau tak aku tak study apa apa lagi . just harap dok buat soalan percubaan negeri lain jaa . errrrrr ' nasib exam pun selang seminggu . ada jugak masa aku nak pi rebus buat sup buku buku rujukan tuh . hehehe

No comments: